sobota 2. června 2012

Kdo je to Breatharián aneb žití bez jídla - 2. část

Pokračování o Breathariánech - 2. díl.

Já osobně se řadím k lidem, kteří si jídlo nejen vychutnávají, ale i užívají. Jídlo je pro mne nejen prožitkem, ale i společenskou událostí. Při jídle se příjemně konverzuje, oslavy jsou momentem setkání celé rodiny, vařením, nakupováním potravin a jejich zpracováním trávíme opravdu velkou část dne. A nezapomeňme na všechno to nádobí a jeho mytí.

Jako mladičká jsem držívala minimálně jednou měsíčně jednodenní hladovku. Cítila jsem, že mi to dělá dobře. Časem jsem na hladovky zapomněla a oddávala se požitkům spojeným s příjmem stravy (nejen těmto samozřejmě :)).

O to víc jsem byla sama velmi překvapená, když jsem narazila na video Jaroslava Duška, kde byl hostem Henri Monfort, francouzský 58 letý muž, který se už 9 let vyživuje jen pránou. Dlouho jsem váhala, video jsem si několikrát na pár minut pustila, nicméně celé video jsem shlédla až před 2 dny.
Vše se děje v pravý okamžik a tak i já v ten můj pravý okamžik jsem si pustila to tříhodinové video a nelitovala jsem.


Henri zde odpovídá na dotazy. Sám je rozvedený, po čtyřech letech vyživování z prány zplodil syna, kterému je dnes 5 let.


Shlédnutí tohoto videa všem vřele doporučuji. Není nutné se vším souhlasit, není nutné s ničím souhlasit. Stačí otevřít svou mysl a vnímat informace, které nám předává. Každý sám si převezme jen ty, u kterých cítí souznění. Jinak by to ani nebylo možné. Jsme na různých energetických hladinách.

V tomto roce - tuším v říjnu - bude skupina Čechů ve Francii pod vedením Henriho pořádat 21 denní ozdravný půst. V příštím roce - 2013  - se bude akce opakovat, tentokráte v ČR. Pro zájemce zde webové stránky Henriho Monforta.

Archiv blogu

Facebook

Počet zobrazení Duhový svět